Twee werelden!

Hoi allemaal,
Eindelijk weer wifi! Jullie hebben nog 2 verhalen van ons tegoed.

Vandaag vertrokken uit St. Lucia. Wij vroeg opgestaan voor de Whale Watching Tour, ging deze helaas niet door i.v.m. het slechte weer. Helaas! Wel erg jammer! Dus zijn we gelijk op weg gegaan naar onze volgende accommodatie: de Zeranka Lodge in Uhmlanhga (spreek je uit als Oemslanga).
Onderweg helaas geen lekker weer gehad. Erg regenachtig! Het plaatsje Uhmlanga is een beetje een jetset stadje. Kasten van huizen en dure auto's. Erg westers allemaal. Een heel groot contrast, want 3 uur verder rijden en je rijdt weer tussen de plaggenhutjes. Best sneu om dit te zien.
Wij zitten wel in een hele mooie guesthouse met een erg enthousiaste gastvrouw. Tien meter van de guesthouse ligt de zee. Met mooi weer zou het echt prachtig zijn, maar helaas was dit bij ons niet het geval.

En wat willen vrouwen met slecht weer... precies, naar een winkelcentrum! Dus wij naar het winkelcentrum Gateway. Wat was dit groot!!! We hadden het gevoel dat we in de Verenigde Staten waren. Bizar zo groot!!! Nog nooit zoiets gezien! Daar een beetje rondgelopen en onze ogen uitgekeken.

Daarna zijn we terug gegaan naar de guesthouse. Hier kwamen we een Belgisch stel tegen, die we al in Hluhluhwe waren tegengekomen. Erg toevallig! Zij vroegen aan ons of we zin hadden om samen met hun ergens te gaan eten. Dit hebben we gedaan. Wij zijn met zijn vieren gaan eten bij Steak & Ale. Daryl heeft hier zo'n grote rump steak op! Wel 500 gram! En jahoor hij heeft hem helemaal opgegeten. Het Belgische stel was ook verbaasd, haha!

Na een vol buikje zijn we lekker gaan slapen!

Liefs,
Daryl en Melanie

1. Lenie en Gerrit Cooijman:
    26 juli 2015
    Dus als jullie hier een keer eten moeten wij daar rekening mee houden! Veel plezier.
  2. Jolanda van der Meer:
    26 juli 2015
    Nu weten jullie allemaal eens wat die Daryl ons aan eten kost haha....we houden deze maand geld over! xxxmam
  3. Oma & Opa:
    27 juli 2015
    Hallo Daryl & Melanie jammer dat het weer niet mee werkt.
    Winkelen is volgens Oma ook weleens leuk.
    En Daryl jij eet niet veel, maar lekker.
    Geniet jullie maar overal van en een dikke kus.
    P.s. we zijn blij dat we jullie verhalen weer kunnen lezen.