Onze laatste bestemming!

3 augustus 2015

Hoi allemaal,

Vanochtend zijn we vertrokken uit Montagu. Vanaf Montagu zijn we gereden naar Hermanus. Wat een ontzettend leuk plaatsje is dit! Erg gezellig en prachtig uitzicht op het water. En ja, we hebben walvissen gespot! Het duurde even, maar we hebben ze gezien! Wat een grote beesten zijn dit zeg. Niet normaal! In Hermanus hebben we een stuk langs het water gelopen en hebben we lekker wat gegeten met uitzicht op het water. Ook was het hier gewoon super lekker weer! Alleen een erg harde wind.

Na Hermanus zijn we naar onze "final destination" gereden, namelijk Kaapstad. Hier verblijve we in het Walden Guesthouse. Ziet er weer allemaal prima in orde uit! Helaas hebben we de Tafelberg nog niet goed kunnen zien, omdat het mistig was. Hopelijk hebben we morgen meer geluk! In Kaapstad hebben we op de kamer wat gelezen, omdat het al tegen het einde van de middag was. In de avond hebben we in een restaurantje wat gegeten. Daryl heeft krokodil op (en ik heb natuurlijk geproefd)!

Morgen gaan we Kaapstad verder verkennen!

Liefs,
Daryl en Melanie

1. Rene:
    3 augustus 2015
    Nog een paar nachtjes dus hou vol maar daar hebben jullie zo te lezen geen moeite mee xxx pa
  2. Oma & Opa:
    4 augustus 2015
    Daryl en Melanie geniet van de laatste dagen en we hopen dat jullie vandaag de tafelberg kunnen zien.
    Weer een heel andere omgeving dan van de afgelopen weken.
    Veel liefs en een dikke kus van ons.
  3. Jolanda van der Meer:
    4 augustus 2015
    Goededemorgen lieverds, de laatste bestemming. Wat is die reis snel gegaan en wat hebben jullie al veel gezien! Indrukwekkend die walvissen! Hoop dat jullie de tafelberg in z'n geheel te zien krijgen. Jammer dat de kabelbaan naar de top v.d. tafelberg gesloten is. Geniet van jullie laatste 2 dagen daar. Veel plezier. Kus mam xxx
  4. Anneke:
    Hallo Melanie en Daryl,

Lest best, nog een fijne tijd in Kaapstad en omgeving, goede reis terug. tot ziens groetjes, Anneke xxx
  5. Thea Giesbers:
    4 augustus 2015
    O my Goss Daryl krokodil gegeten en Mel proeft gewoon mee .
    jakkes.... jammer van de tafelberg wie weet trekt de mist nog op.
    De terug reis komt nu inzicht...
    Tot snel.Mam
  6. Diana:
    5 augustus 2015
    Hoop dat de mist nog optrekt . geniet nog maar even van alles en leuk dat jullie toch de walvissen hebben gezien. was het lekker die krokodil eten! zit er niet op te wachten hahaha.de tijd gaat opschieten. wij horen nogxxx