Weer thuis!

7 augustus 2015 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hoi allemaal,

Ja, we zijn weer thuis! Dus hier ons laatste verhaal op de blog.

Nog een laatste dag genoten van Kaapstad. We zijn naar Robben-Island geweest. We gingen met een pondje varen naar het eiland. Jeetje, wat een oversteek was dit. De zee was ontzettend ruig en de golven enorm hoog. Dus die boot schommelde echt heel erg. Ik dacht echt, nou straks ligt ons eindje hier. Meerdere mensen trokken wit weg en liepen naar het achterdek. Ook begon er een meisje over te geven. Maar gelukkig hebben we de overkant gehaald, haha! We moesten alleen ook wel weer terug!

Robben-Island vonden wij niet zo geweldig. Je zou denken dat, omdat het zo bekend is vanwege wat er plaats heeft gevonden met Nelson Mandela enz. alles wel goed geregeld zou zijn. Helaas was dit niet het geval. Het was voornamelijk erg lang wachten en dat was wel jammer. Wel erg indrukwekkend om te zien waar Nelson Mandela en anderen gevangenen gevangen hebben gezeten. Ook verschrikkelijk dat dit natuurlijk heeft plaatsgevonden.

Gelukkig hadden we vandaag wel heerlijk weer! Op een terrasje hebben we wat gedronken en hebben we zowaar BITTERBALLEN gegeten! Deze waren bij een Belgisch/Hollands tentje te verkrijgen, haha!

EN JAWEL: we hebben de tafelberg kunnen zien!!! Dus onze dag kon niet meer stuk.

Rond half 7 hebben we de auto ingeleverd. Nog niets over eventuele schade gehoord, maar misschien komt dat achteraf. Ze zeiden er op het moment zelf niets over. Dus hopelijk blijft dit zo! Onze kilometerstand was aan het begin van de reis 10666 en aan het einde van de reis 15663. We kwamen 3 kilometer te kort om aan de 5000 kilometer te komen! Maar kortom we hebben heeeeel veel kilometers gereden.

Om 22:50 uur gingen we vliegen. Lange vlucht en af en toe een beetje kunnen slapen. Maar heel gemakkelijk vinden wij dit niet in een vliegtuig. Toen we eenmaal geland waren en onze koffers hadden, liepen we naar de uitgang en daar stond iedereen ons op te wachten! Echt super leuk! De schuifdeuren gingen open en daar zagen we onze ouders en Amanda met welkomstballonnen. Dat is fijn thuiskomen!

Daarna zijn we naar Daryl zijn huis gegaan met iedereen. Ook kwamen mijn opa en oma hier naartoe. Hier hebben we onze foto's laten zien van de vakantie (ja bijna alle 4000 foto's hebben ze moeten zien, zielig he?!). Ook hebben we hier lekker broodjes in de middag op en in de avond Chinees gegeten.

We hebben werkelijk een onvergetelijke vakantie gehad. Het voelt alsof het voorbij is gevlogen! Waar zijn die 25 dagen gebleven?! We missen het nu al en zijn verliefd geworden op Zuid-Afrika. Ooit hopen we dan ook weer terug te kunnen, want dat we terug willen gaan is zeker!

Iedereen bedankt voor het volgen van onze blog! We hopen dat iedereen het leuk vond om deze te volgen. Wij keken in ieder geval elke keer uit naar iedereen zijn reacties en vonden het super leuk om deze elke keer te lezen!

Liefs,
Daryl en Melanie

We love South-Africa

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rene:
    7 augustus 2015
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik super trots op jullie ben en ook een klein beetje jaloers want O O wat hebben jullie een fantastische vakantie gehad nu op weg met heel veel vertrouwen naar jullie volgende droom xxxx pa
  2. Lenie en Gerrit Cooijman:
    8 augustus 2015
    Lieve Melanie en Daryl, fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Bedankt dat we mee mochten genieten van jullie spannende verhalen. Als jullie nog goede tips hebben horen wij het wel. En nu weer terug naar het "normale" leven, dat zal niet meevallen. Hartelijke groeten en veel liefs van ons.
  3. Diana:
    8 augustus 2015
    Wel zijn weer thuis. De tijd is omgevlogen. Nu maar weer sparenvoor de volgende reis. wij doen weer mee met de Volgende reiskoffer. Xxxxx
  4. Linda:
    8 augustus 2015
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, dat kan ook weer leuk zijn hoor :-) Liefs van ons allemaal xxx
  5. Oma & Opa:
    9 augustus 2015
    Het was een gezellige dag toen jullie terugkwamen. Fijn om jullie weer te zien. Nogmaals bedankt voor de "paar" foto's die wij gezien hebben. We hebben genoten van jullie reis verhalen.
    Het gewone leven gaat weer beginnen.
    Dikke kus van ons.
  6. Kees Hollemans:
    5 september 2015
    Leuk zo'n blog. Leuk om te lezen. Zeer prettige stijl. Sommige dingen heel herkenbaar.
    Nu verslaafd aan Afrika?