Ahhh wat een schatjes!

1 augustus 2015 - South Cape DC, Zuid-Afrika

Hoi allemaal,

Vanochtend hebben we heerlijk ontbeten. Ze hadden werkelijk van alles! Na het ontbijt hadden we een gesprekje met de gastvrouw. We vroegen haar of er in de buurt ergens winkeltjes waren en dan het liefs een craftmarket (dus kraampjes met lokale producten). Zij vertelde ons dat in het volgende plaatsje elke zaterdag een craftmarket is en dat je daar leuke dingetjes kan kopen. Dit was ongeveer 25 minuutjes rijden. We hadden dus mazzel, want het is zaterdag vandaag. Wij zijn hier dus heen gegaan. Dit was in het plaatsje Sedgefield. Erg leuk en een drukke, gezellige boel!

Na dit zijn we weer terug naar Knysna gereden om daar aan het water te gaan middageten. Het was trouwens lekker weer. Niet heel warm, maar wel een strakblauwe lucht en een zonnetje!

Daarna zijn we naar onze volgende bestemming gereden: De Zeekoe in Oudtshoorn (grappige naam he?!). Dit is weer een guest farm. Bij binnenkomst kregen we te horen dat we onverwachts en kosteloos waren ge-upgrade naar erg mooie suite met een hele grote douche! Ziet er ook weer keurig en schoon uit, dus we mogen zeker niet klagen! De weg naar Oudtshoorn toe hebben we allemaal struisvogels gezien. Oudtshoorn staat ook hierom bekend en wordt ook wel de verenhoofdstad genoemd.

Na te hebben ingecheckt zijn we naar Cango Wildlife Ranch gegaan. Hier hebben we cheetah welpjes geaaid. Deze waren zoooooo ontzettend schattig! Echt te lief! Ook hebben we ringstaartmaki's op schoot, schouders en hoofd gehad en geaaid. Deze sprongen boven op je hoofd en vlogen alle kanten op. Echt zo leuk en grappig! Geweldige ervaringen weer! Ook hebben we in dit park nog witte leeuwen, een witte tijger een een sneeuwwitte tijger, luipaarden, cheetahs, krokodillen, ringstaartmaki's, soort vossen met grote oren, schilpadden, pauwen en nijlpaarden gezien. Echt ontzettend veel dieren dus!!!

In de avond hebben we in het restaurant van de guest farm gegeten en hier heb ik steenbok carpaccio op en we hebben beiden struisvogelbiefstuk op (was erg lekker en mals)!

We hebben weer een super dag gehad!

Liefs,
Daryl en Melanie
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rene:
    1 augustus 2015
    Klinkt weer fantastisch en zo te horen weten jullie zelf de perfecte lokaties te vinden goed hoor! Xxx
  2. Rene:
    1 augustus 2015
    O Ja nog iets zijn die struisvogel eieren echt zo groot ?
  3. Jolanda van der Meer:
    1 augustus 2015
    Hi lieverds, Wat een afwisseling. Net als je denkt dat jullie daar alles wel gezien hebben, dan is er weer iets dat het vorige overtreft. Wat ontzettend schattig die cheetah welpjes en die ringstaartmaki's. Jullie stralen allebei, maar ja jullie zijn dan ook gek op dieren! Weer een hoogtepunt. Wat een topreis en wat een geweldige verhalen en foto's. Welterusten straks in jullie mooie kamer. Dikke knuffel van ons drietjes xxx
  4. Oma & Opa:
    1 augustus 2015
    Daryl en Melanie wat een leuke dag weer. Zoveel verschillende beesten weer in een korte tijd gezien. Als wij de foto's bekijken eten jullie er lekker van.
    Nou slaap lekker en een dikke kus van ons.
  5. Vivienne:
    Hee dar en mel,

Wat een geweldige foto's en verhalen! En wat een schatjes die welpjes!! Heel leuk dat jullie zo dichtbij konden komen.

Veel plezier nog de laatste daagjes!
    Liefs gio en vief
  6. Thea Giesbers:
    1 augustus 2015
    OOO jee wat een geweldige foto's dit keer ben jaloers wat hebben jullie leuke ringstaartmaki's vind (aapjes geaaid wat leuk en dat die geweldige Welpjes aaien tot slot weet het nu zeker onze stoere Tommie stamt af van de witte tijgers wat een mooie beesten dit keer.... ook onder de indruk van de grote schildpad de prachtige paauw met zijn volle veren.. tijgers kortom een aai-bare dag waar ik als dieren liefhebber vreselijk jaloers op kan zijn gelukkig houden jullie zelf ook zo van dieren. En dat tot slot nog
    een up-grate naar een geweldige kamer . helaas gaan we nu aftellen en uit kijken naar jullie terug komst.
    Welterusten vanuit Ridderkerk. dikke aaibare knuffel van mij dit keer.... aai aai
  7. Ellen:
    2 augustus 2015
    Zo leuk om te lezen, het enthousiasme straalt er vanaf, we gaan de verhalen straks nog missen.
    Weer veel moois gezien, een leuke lokale markt en dan een mooie kamer, wat wil je nog meer...
    Heel veel plezier nog xxx