Tarzan en Jane samen op safari!

20 juli 2015 - Lobamba, Swaziland

Zo daar zijn we weer!

Zo weer een stukje geschreven en we hebben voorlopig in het Berg en Dal kamp geen wifi. Dus ik schrijf elke avond alsnog een stukje en hopelijk kunnen we dit later plaatsen.

Vanochtend zijn we om 10 uur uitgecheckt uit het Skukuza Restcamp. Daarna hebben we met onze eigen auto een safari gemaakt richting onze volgende accomodatie Berg en Dal. Wat was dit leuk om te doen met je eigen auto! De dieren lopen zo voor je auto langs. Een olifant stak gewoon recht voor onze neus over!!! We hebben sowieso op onze safari heel veel olifanten gezien. Zelfs een hele kudde met allemaal babyolifantjes staken voor ons over. Zo gaaf en schattig! Eén olifant kwam ook heel dichtbij de auto. Ik zei al tegen daryl: "ga snel achteruit!" Ik heb namelijk ooit een foto gezien, dat een olifant bovenop iemand zijn auto was gaan zitten. Ik zag alweer voor me hoe onze Hyundai geplet zou worden. Maar gelukkig is dit niet gebeurd.

Ook hebben we giraffen gezien. Deze liepen ook vlak voor onze auto langs. Zo mooi! En wat een lange nek, haha! Ook hebben we nog zebra's, buffels, wilde zwijnen, impala's, kudu's en een jakhals gezien.

Wat wel erg grappig was, was dat bijna iedereen rijdt in van die grote auto's. Rangerovers, Ford Rangers, Landrovers en grote Toyota's. En dan komen wij.... met onze kleine Hyundai, haha. Wij hobbel de bobbel over die zandwegen. En die grote auto's langs ons alsof het niets is. Maar ons autootje doet erg zijn best en heeft ons (gelukkig) nog niet in de steek gelaten!

Wat is het Kruger Park trouwens prachtig. Niet normaal! Al die bergen en rotsformaties. Het is zo ontzettend mooi! Ik snap wel dat dit het bekendste park van Zuid-Afrika is, want het is echt iets wat je gezien moet hebben.

Op een gegeven moment kwamen we aan bij onze bestemming Berg en Dal. Van ons huisje zijn we niet kapot. Het is erg verouderd en daarom lijkt het ook altijd wat viezer, maar ach we zitten er geen 2 weken.

Hopelijk hebben we snel weer wifi!

Liefs,
Daryl en Melanie
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jolanda van der Meer:
    20 juli 2015
    Hi schatten, even back to basic is ook niet erg. Die 2 nachten zijn te overzien. Klein huisje, kleine auto....maar jullie zitten wel hobbel de bobbel in Afrika! Love you xxx
  2. Oma & Opa:
    20 juli 2015
    Fijn dat we jullie weer kunnen volgen. We hebben het gemist. Wat een beesten boel daar. Geniet er maar van.
    Veel liefs en een dikke kus van ons.
  3. Diana:
    20 juli 2015
    Gelukkig kunnen We jullieweer volgen . Het was een gemis om geen verhaLen van jullie te horen. Geweldig wat jullie allemaal zien.
  4. Lenie en Gerrit Cooijman:
    20 juli 2015
    Weer een leuk verhaal, goede reis verder. Groeten van ons.
  5. Sonja en ton:
    Hoi mel en daryll
    Fijn weer iets te horen van jullie en ja wat een geweldige reis jullie zijn al weer een week weg maar al heel wat meegemaakt en gezien en zo is het tot de laatste vakantiedag zijn benieuwd hoe jullie hermanus vinden , veel plezier nog en tot het volgende verhaal xxx
  6. Thea Giesbers:
    20 juli 2015
    Hoi lieffies,wat geweldig die olifantjes oooo wil zou zo graag aan die slurf willen voelen helaas kan dat niet en.dan kleintjes zo leuk ....en girafen haddem we het thuis nog over ook zo leuk! Boer Daryl sluit jou weer op die onhandige dingen heeft die vast van mij net als de weg kwijt raken! Enne ach beetje poepkeutel is nooit weg toch die Greg heeft zelfs op mij een indruk gemaakt geniet er van tot snel Tarzan en Jane kus Thea