We're going on an adventure! South-Africa here we come!

Lieve allemaal,

Vandaag gaat ons grote avontuur naar Zuid-Afrika beginnen! We hebben er ontzettend veel zin! Natuurlijk is het wel wat spannend, maar dat hoort erbij. Beide zijn we bepakt en bezakt. De rugzakken kunnen niet voller en de koffers zijn 22 kilo (mogen 23 kilo). Op alles zijn we voorbereid. Ik kan m'n zwaailicht meenemen, want we hebben een heel overlevings/ EHBO pakket bij ons. Van Deet-spray, ORS, histamine, ontsmeddingsmiddel tot aan diarreeremmers! Hopelijk hebben we het allemaal niet nodig, maar we kunnen maar beter goed voorbereid zijn!

Wij zijn nu onderweg naar het vliegveld. Om 10:25 gaan we de lucht in en rond 21:15 moeten we op Zuid-Afrikaanse bodem zijn.
We proberen de blog zoveel mogelijk bij te houden, maar hebben geen idee hoe betrouwbaar de wifi daar is.

Jullie gaan van ons horen!
Tot snel!

Liefs,
Daryl en Melanie

1. Dewie:
    13 juli 2015
    een hele goed vlucht en een hele goede vakantie!!!!
    x dewie
  2. Caroline:
    13 juli 2015
    Lieve Daryl en Melanie, ik werd net wakker en dacht gelijk, straks vertrekken Dar en Mel naar zuid Afrika. Have a save flight! Enjoy, en maak er samen een onvergetelijke reis van! Wij gaan jullie trouw volgen. Dikke kus en pas goed op elkaar
  3. Ellen:
    13 juli 2015
    Goede voorbereiding is het halve werk!
    Geniet, geniet en geniet!
    xxx
  4. Rene:
    Vanuit Mexico geniet ervan ! Xxx
  5. Tamara:
    13 juli 2015
    Heel veel plezier, goede vlucht en een fantastisch avontuur gaan beleven! Volg jullie graag in dit avontuur via dit blog x
  6. Sonja en ton:
    13 juli 2015
    Nu ik dit lees zullen jullie al in het mooie land aankomen zal een waanzinnige ervaring zijn en jullie krijgen een heel mooi land te zien weet ik uit ervaring geniet ervan
  7. Diana:
    13 juli 2015
    Heel veel plezier geniet ervan fijne vlucht Nu maar even uitr
  8. Lenie en Gerrit Cooijman:
    13 juli 2015
    Goede reis en veel plezier. Nu gaat het echt beginnen. XXX
  9. Thea Giesbers:
    13 juli 2015
    Hoi Lieverds, jullie zitten nu in de lucht !
    Ik vlieg heel de dag in gedachten mee, eten was super gezellig gisteravond! nu jullie droom waar maken!
    Tot heel snel dikke kus Thea X
  10. Aad & Ada:
    13 juli 2015
    Wij wensen jullie een fantastische vakantie!
    We zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
    Liefs van ons.
  11. Fleur:
    Heel veel plezier daar! Geniet ervan! XXX
  12. Oma & Opa:
    13 juli 2015
    Veel plezier samen, we volgen jullie. Dikke kus van ons !
  13. Jolanda van der Meer:
    13 juli 2015
    Hi lieverds, vanmorgen vroeg opgestaan om jullie naar schiphol te brengen. Alles ging voorspoedig! We hebben net zo lang gekeken tot we jullie niet meer konden zien en nu liggen er 4 weken voor ons zonder jullie aanwezigheid in huis. We vinden het fantastisch dat jullie je droom laten uitkomen. Geniet van deze prachtige reis. We reizen achter de computer (reisblog, skype) met jullie mee. Een veilige landing gewenst en we horen jullie zodra jullie geland zijn. Dikke kus van ons en Amanda
  14. Ronald & Jantine:
    13 juli 2015
    Lieve Melanie en Daryl, heel veel plezier gewenst, geniet van deze mooie vakantie! Wij hopen dat de wifi het inderdaad goed doet, hebben snelkoppeling op mobiel gemaakt en zullen jullie verslag helemaal volgen. Veilige voortzetting vd vlucht en landing. Bye xxx
  15. Anneke:
    Hi Melanie en Daryl,
    Safe flight en vooral een te gekke reis. bibi xxx