Hoog in de bomen!

27 juli 2015 - Uthukela DC, Zuid-Afrika

Hoi allemaal,

Zijn we weer! Hieronder lees je ons verhaal van gisteren:

Vandaag hebben we in de ochtend een wandelingetje gemaakt in de buurt van het guesthouse. Jeetje, wat is het hier mooi. Die bergen! Prachtig! We waren wel moe na deze wandeling, want we hadden best een stuk gelopen.

We hadden voor vandaag een Drakensberg Canopy Tour gereserveerd. Dit houdt in dat je hoog in de bomen door middel van een kabel van boom naar boom tokkelt. Dus roetsjen van de ene boom naar de andere boom. Bij aankomst kregen we zo'n tuigje om, een helm op en handschoenen aan. Daryl en ik waren met zijn tweëen inclusief 2 gidsen. De heenweg naar de bergen was al een survivaltocht. We zaten in een grote overkapte jeep. De weg was zo hobbelig, we vlogen all kanten op. Naast de jeep zag je de afgrond, dus ik heb maar verstandig een andere kant op gekeken.

Het tussen de bomen door zweven was echt super leuk! De hoogste kabel was 65 meter en de langste kabel was 179 meter. Echt leuk om een keer gedaan te hebben! Na deze tour moesten we wel weer een heel stuk naar boven lopen. Dit was eigenlijk het zwaarst, haha. Na de tour kregen we ook nog een broodje. Het was allemaal erg netjes geregeld!

In de middag hebben we nog even boodschapjes gedaan en hebben we rustig aangedaan. Al met al een leuke en vermoeiende dag.

Liefs,
Daryl en Melanie

1. Tineke:
    27 juli 2015
    Wat een leuke verhalen om te lezen.Jullie hebben het super naar je zin.Doe aub voorzichtig en nog lekker genieten!
  2. Gerda:
    27 juli 2015
    Oh Mel dat lijkt mij super eng haha. Gaaf dat jullie dat gedaan hebben. Geniet ervan. Groetjes en tot snel
  3. Diana:
    27 juli 2015
    Is wel heel apart tussen de bomen zweven. Net tarzan haha. Doen jullie wel voorzichtig en wij kijken weer uit naar het volgende verslag xxxxxx
  4. Jolanda van der Meer:
    27 juli 2015
    Daryl jij treft het maar met zo'n stoere vriendin! Weer eens iets anders dan een safari haha. Vandaag een reis van 6 uur voor de boeg naar Bloemfontein. Doe voorzichtig en geniet van alles wat jullie onderweg zien. Dikke pakkerd van ons drietjes xxx
  5. Anneke:
    Hallo Melanie en Daryl,

Leuk zo'n zweeftocht boven de boomtoppen. genieten maar en tot het volgende verhaal. groetjes Anneke
  6. Vivienne:
    Hee mel en dar,
    Wat een leuke verhalen allemaal! We lezen ze elke keer weer met veel plezier!!
    Wat maken jullie een hoop gave dingen mee zeg, echt super!

Haha doe nog voorzichtig, ook met jullie autootje haha.
    Nog lekker genieten!
    xxxxxx
  7. Oma & Opa:
    27 juli 2015
    Wat hebben jullie weer leuke dingen gedaan. Af en toe even uitrusten kan voor jullie ook geen kwaad. Super dat jullie elk een gids hadden.
    Dag aapjes van ons en een dikke kus
  8. Thea Giesbers:
    27 juli 2015
    Hoi Dar leuk dat je even belde,ja ga jullie nu lang zamerhand wel missen hoor,2 weken weg nog een week te gaan ! Komt goed is fijn dat je af en toe belt heel dichtbi is het.
    Nou leuk die zweeftocht moet je zeker geen hoogtevrees hebben?
    Geniet er nog even van de laatste week vlieg meestal voorbij !
    Dikke kus.
  9. Sonja en ton:
    Hoi mel en daryll
    Jullie laatste week is ingegaan , maar wat hebben jullie al veel meegemaakt en gezien , jullie gaan toch ook nog naar hermanus , hopelijk kunnen jullie daar nog op een walvis Tour
    We weten het een heel mooi land waar op elke meter wel wat te beleven en te zien is.
    Hele fijne week nog ,geniet ervan
    Sonja en ton xx