Wauw, wauw, wauw!!!

22 juli 2018 - Kauai, Verenigde Staten

Aloha allemaal,

Bedankt allemaal weer voor de leuke reacties en wat fijn dat jullie de blogs lezen!

Vandaag hebben wij een drukke dag achter de rug op Kauai. Wij zijn vanochtend begonnen met een bezoekje aan de Wailua Falls. Mooi en indrukwekkend om te zien. Daarna hadden we besloten om naar de andere kant van het eiland te gaan, richting Waimea Canyon.

Onderweg zijn we nog gestopt bij een lokaal marktje. Hier hebben we lekkerste ananasijs ooit op! Ze stopten bevroren ananas in een soort pers, en dit zorgde voor heerlijk ijs!

Wanneer je Waimea Canyon inrijdt is de natuur echt prachtig. Alles is zo groen (sowieso is dit eiland heel groen)! Wij zijn naar de Waimea Canyon lookout gereden. Man, man, man wat was dit gaaf zeg! Vanaf hier heb je een prachtig uitzicht op de canyons. In de verte zagen wij zelfs nog een waterval. De Waimea Canyon wordt niet voor niets de Grand Canyon van de Pacific genoemd! Super mooi!

Hierna hebben we de canyon nog van meerdere lookout points bekeken. Het bleef mooi!

We zijn helemaal naar het uiterste puntje van het park gereden. Hier kom je uit bij de lookout point Na'pali Coast. Vanaf dit punt kijk je uit op de Na'pali Coast. Dit was bizar mooi. Ik heb er bijna geen woorden voor. Je ziet de zee liggen met grote, groene, kliffen. Zo indrukwekkend. Het lijkt alsof je naar een schilderij staat te kijken. Zo onwerkelijk om daar te staan! De toppen van de bergen/ kliffen hing in de wolken, zo hoog stonden we.

Rond etenstijd zijn wij naar het plaatsje Poipu gereden. We hadden gehoord dat een plantage hier zijn deuren had geopend en er muziek en eten zou zijn. Dit was super leuk en gezellig. Leuke live muziek en meerdere foodtrucks!

Wij hebben een erg leuke dag gehad!

Het weer blijft hier wisselvallig. Meerdere malen regen gehad en de zon komt helaas niet echt door. Maar wanneer je veel wil ondernemen, is dit ook weer niet zo erg.

Liefs,
Daryl en Melanie

1. Vivienne:
    Aloha Dar en Mel!
    Wat een super leuke verhalen zeg en wat zien de foto's er prachtig uit! Die uitzichten ook, heel mooi! 😍 Super gaaf zeg dat jullie hebben gezwommen met een schildpad!
    Heel veel plezier nog en lekker genieten!
    Liefs van ons!
  2. Rene:
    22 juli 2018
    Super en nu mama op de FaceTime zo ver weg maar zo dicht bij geniet 💋💋💋
  3. Ellen:
    22 juli 2018
    Wat mooi weer daar! Kan me voorstellen dat jullie onder de indruk zijn! Nog een paar weken te gaan, maar kan me voorstellen dat de reis nu al niet meer stuk kan! Fantastisch hoor. Leuk om te lezen en ik kijk alweer uit naar je volgende blog.
  4. Caroline:
    22 juli 2018
    Super zeg en wat geweldig mooi is het daar! de foto's die jullie maken ook prachtig, en de verhalen ook super om steeds te lezen, geniet van alles, nog zoveel te zien en te doen, liefs💋💋💋
  5. Anneke:
    22 juli 2018
    Aloha ongekend mooi om te zien ook de foto's blijf genieten
  6. Jolanda van der Meer:
    22 juli 2018
    Wat een reis, en wat een indrukken doen jullie op! Deze reis zullen jullie, voor de rest van jullie leven, nooit meer vergeten. We missen jullie hier wel, maar als we naar die twee stralende koppies kijken, dan maakt dat alles goed. We moesten wel lachen om Mel op FaceTime...haar omschrijving van Na'pali Coast...."mooi mam, mooi, echt mooi, echt zo mooi, heel mooi". We denken dat je het mooi vond daar haha. Nu liggen jullie lekker te slapen en morgen wacht er weer een nieuwe dag op dat prachtige eiland Kauai!
    Kus en knuffels van ons
  7. Oma & Opa:
    22 juli 2018
    Hallo Melanie _ Daryl. Wat hebben jullie weer veel moois gezien. Indruk na indruk, het kan niet op. Gelukkig leggen jullie deze ook vast met foto´s en de blog. We vinden het leuk om te lezen. Weer een leuke dag vandaag.
    Dikke kus van Oma en Opa