Morgen is het zover... we gaan naar Hawaii!

14 juli 2018 - Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland

Hoi allemaal,

Morgen is het zover en beginnen wij aan onze lange reis naar Hawaii! De heenreis duurt ongeveer 23 uur, inclusief 2 keer overstappen. Het wordt dus een hele reis.

Wij gaan voor 4,5 week naar Hawaii en bezoeken dan de eilanden: Oahu, Kauai, Maui en Big Island. We zijn nog nooit zo lang en zo ver weg van huis geweest, dus het is best wel spannend! Het is nog onwerkelijk, maar wij hebben er erg veel zin in!

Net zoals bij onze reis naar Zuid-Afrika hopen wij af en toe wat reisverhalen te kunnen posten (als onze internetverbinding dit toelaat).

Liefs,

Daryl en Melanie

1. Tineke:
    14 juli 2018
    Hele fijne vakantie en lekker genieten.
    Ruud en Tineke ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
  2. Rene:
    14 juli 2018
    Lieve Dar en Mel zeker een hele reis ga jullie zeker volgen en ben blij dat jullie weer de reisverhalen en de avonturen met ons gaan delen dikke kus Rene ps tot straks ๐Ÿ˜Ž
  3. Caroline:
    14 juli 2018
    Lieve Daryl en Melanie, hele goeie reis en volop genieten daar op Hawaรฏ, kijk uit naar jullie reisverslag, super veel plezier daar!!๐Ÿ‘๐Ÿป๐ŸŒด"aloha" dikke kus๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜Caroline๐ŸŒž๐ŸŒŠ
  4. Vivienne:
    Lieve Dar en Mel,
    Heel veel plezier en lekker genieten!! โ˜€๏ธโ˜€๏ธ๐Ÿ๐ŸŒบ
    We gaan jullie zeker volgen!
    Liefs van ons! ๐Ÿ˜˜
  5. Sonja en ton:
    Stoere Daryl en lieve Melanie๐Ÿ˜‰
    Namens Sonja en Mij een hele fijne en leerzame vakantie gewenst we gaan jullie net al toen in Zuid-Africa op de voet volgen maak er heel veel plezier Aloha๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜Ž
  6. Fred:
    14 juli 2018
    Veel plezier, jullie zullen vast veel spannende en verrassende locaties en mensen tegen komen. Geniet ervan.
  7. Oma & Opa:
    15 juli 2018
    Daryl & Melanie fijn dat we mee kunnen genieten. Dat vinden wij hartstikke leuk.
    Dikke kus van Oma & Opa