Helaas niet de lucht in geweest!

24 juli 2018 - Kauai, Verenigde Staten

Aloha allemaal,

Helaas... de helikoptervlucht is vandaag afgelast. Dit kwam door de slechte weersomstandigheden. Het regende namelijk vanochtend zo hard en er kwam bijna geen eind aan. Uiteindelijk is het maar beter ook, want dat is ook niets wanneer je in de lucht zit. Maar niet getreurd de vlucht is verzet naar a.s. woensdag. Hopelijk is het weer dan beter.

We zijn na deze teleurstelling naar een strandje toe gereden, maar hier begon het ook te gieten. We werden wel een klein beetje verdrietig van al deze regen. Zitten we op Hawaii, hebben we rotweer... Maarja, het weer hebben we helaas niet in de hand, dus we hebben besloten om er gewoon het beste van maken. Wij zijn toen naar een plaatsje gegaan met winkeltjes. Hier was het erg gezellig en begon het zonnetje een klein beetje door te komen. Vandaag was het wel warm, een beetje benauwd zelfs. We hebben hier nog lekker een Shave Ice gegeten.

Daarna zijn wij naar Poipu Beach gereden. Hier hebben we nog op het strand gelegen. En jawel hoor, daar kwam de zon. Dus die hebben we toch nog maar mooi een paar uurtjes meegepikt. Hier hebben we ook nog gesnorkeld en wat vissen gespot.

In de avond zijn wij lekker uiteten geweest bij Keoki's Paradise. Hier was livemuziek en de decoratie was tropisch. Al met al gezellig en lekker gegeten!

Liefs,

Daryl en Melanie

Wij lezen al jullie reacties keer op keer. Wij zijn blij met jullie betrokkenheid! Antwoorden op vragen probeer ik meestal in het verhaal te verwerken.

@Ome Fred en tante Nel: de vulkaanuitbarsting is op een ander eiland (Big Island). Hier hebben wij op dit eiland gelukkig geen last van. Wel gaan we over ongeveer 2 weken naar Big Island toe. We zijn benieuwd of we er dan iets van zullen merken.

1. Jolanda van der Meer:
    24 juli 2018
    Aloha Mel en Dar, wat een teleurstelling vanmorgen (voor ons was het al middernacht), maar veiligheid gaat voor alles. Die piloot neemt zo'n beslissing niet zomaar. Nu maar duimen dat het woensdag droog is! Het is wel onvoorstelbaar dat het hier zo zonnig en bloedheet is en bij jullie zo regenachtig. Wel fijn dat jullie een huurauto hebben, dan kunnen jullie gaan en staan waar jullie willen. Zo hebben jullie toch nog een paar uurtjes zon aan de andere kant van het eiland kunnen meepakken. Lekker slapen en morgen weer een nieuwe actieve dag. Neem genoeg te drinken mee en een powerbank, want je weet maar nooit als je zo'n lange wandelroute gaat volgen. Dikke kus lieverds -xxx-
  2. Diana:
    24 juli 2018
    Jammer van devlucht maar woensdag komt goed. Gelukkig hebben jullie toch genoten van het strand en de winkeltjes.en natuurlijk lekkergegeten. Neem genoeg water en je powerbank mee je weet maar nooit. Ben benieuwd naar jullie belevenissen woensdag tot horens dikke kus voor jullie.
  3. Anneke:
    24 juli 2018
    Aloha, Typisch geval van jammer maar op naar woensdag toch nog leuke dingen kunnen doen snorkelen en winkeltjes bekijken en vooral lekker eten. Gr.
  4. Ellen:
    24 juli 2018
    Ah jammer, maar de dag toch goed besteed, een over het algemeen heerlijke vakantie dag (de regen maar snel vergeten).Hopelijk vd week een herkansing! Heel veel plezier nog. Groetjes Ellen
  5. Oma & Opa:
    24 juli 2018
    Hallo Melanie en Daryl. Jammer dat de vlucht niet door kon gaan. Woensdag een herkansing. Wij zullen duimen dat het weer beter is. Achteraf hebben jullie toch een leuke dag gehad. Vandaag een wandeldag en neem een wandelstok mee want het kan glibberig zijn na al die regen.
    Veel plezier en een dikke kus van ons.
  6. Sonja en ton:
    Hoi daryl en Melanie
    Wat een mooie foto's en leuke verhalen ' krijgen een hele andere indruk van Hawaï wat een mooie natuur geniet er maar lekker van en na regen komt altijd zonneschijn 🌤☀️Zijn benieuwd naar je verslag als de helikoptervlucht is geweest en uitkijken he zien de mooie foto's weer tegemoet heel veel plezier verder , Sonja en ton 😍
  7. Anneke:
    25 juli 2018
    Jammer maar as woensdag nieuwe kans jullie hebben toch veel gezien en gezellig gewinkeld. Gr
  8. Diana:
    25 juli 2018
    Hartelijk gefeliciteerd helemaal geweldig. Wij komen naar jullie om te feliciteren ook van annexeren. Wij hebben onze nicht op visite.
    Ben benieuwd naar de helikoptervlucht. Knuffel van ons.xx