Laatste dagje Kauai...

29 juli 2018 - Kauai, Verenigde Staten

Aloha allemaal,

Sorry dat jullie afkickverschijnselen hebben gekregen! Ik probeer de blog zoveel mogelijk bij te houden maar dit lukt helaas niet iedere dag. Fijn om te horen dat jullie de blog zo steevast volgen. Ik vind het ook erg leuk om over onze belevenissen op Hawaii te schrijven!

Vandaag zijn wij naar het strand Lawa'i Beach gereden, omdat je hier zou kunnen snorkelen. Het was een heel klein inimini strandje, maar met mooi helder water. We hebben hier heel veel verschillende soorten vissen bewonderd. Net alsof we in de film Finding Nemo waren gestapt. Super mooi! Van hele kleintjes tot best grote vissen. Ook mooi dat ze allemaal zo verschillend van kleur en patronen zijn.

Halverwege de middag zijn wij naar Kapaa gereden. Hier hadden we namelijk een foodtruck (genaamd Tege Tege) gezien waar je fantastische Shave Ice kan halen. Helaas was van de week, toen we hier een ijsje wilden halen, alle ijsjes uitverkocht. Vandaag gingen we dus in de revanche. Ze maken hier de Shave Ice vers klaar en op een Japanse manier. Ooohh en wat was het lekker! Giga Shave Ice kregen we. Ik had aardbei en Daryl had dragonfruit (een soort paarse fruit). Deze ijsjes zijn bijna te mooi om op te eten. Net kleine kunstwerkjes. Het was zo ontzettend lekker! Misschien maar goed dat we dit tentje aan het einde van de week hebben gevonden, anders hadden we tonnetje rond geworden van al dat ijs. Blijkbaar staan ze ook bekend om hun goede Shave Ice, want er stond een hele lange rij!

Na ons lekkere ijsje zijn wij al wat spulletjes gaan inpakken. Wij gaan Kauai echt wel missen en ook zeker onze mooie accommodatie. Dat wordt op het volgende eiland wel even wennen. Maar naar Maui zijn wij toch ook wel erg benieuwd!

De volgende blog lezen jullie dus vanaf Maui. Hopelijk hebben wij daar wifi!

Liefs,

Daryl en Melanie

1. Ellen:
    29 juli 2018
    Geweldig om te lezen Mel. Wat een fantastische reis! Heel veel plezier op de volgende bestemming. Lijkt me moeilijk om dit weer te overtreffen, maar alles heeft zijn charmes, dus hoop op nog vele mooie plekjes en bestemmingen! Enjoy and have fun!😚
  2. Rene:
    29 juli 2018
    Op naar de volgende bestemming ja dat was volgens mij wel een prachtig eiland en veel meegemaakt wij nu net geland dikke xxx en goeie vlucht jullie
  3. Caroline:
    29 juli 2018
    Weer een boeiend verslag, door jou schrijven Melanie zie ik alles zo voor me, en dan de schitterende foto's die het verhaal helemaal compleet maken, wat een reis maken jullie samen als verlovend stel😁Super die herrinnering raken jullie nooit meer kwijt👍🏻Top, goeie reis naar Maui, dikke💋💋voor allebei
  4. Anneke:
    29 juli 2018
    Aloha, wat ziet dat ijs er lekker uit maar waren jullie niet bevroren van binnen haha,op naar de nieuwe uitdaging fijne vlucht gr.
  5. Diana:
    Aloha
    Wat een mooie foto's en die ijsjes zijn net kunstwerken. Heerlijk al dat ijs. Fijne vlucht naar maui. Ben benieuwd naar jullie nwe belevenissen. Dikke kus voor allebij💋💋
  6. Jolanda van der Meer:
    29 juli 2018
    Aloha, jullie laatste dag op het schitterende groene eiland Kauai. Dit eiland zal voor jullie altijd speciaal blijven omdat het de plek is waar jullie verloofd zijn. Mochten jullie later ooit nog de plek willen bezoeken waar Daryl op zijn knieën is gegaan, weet dan dat er een pittige wandeling aan vooraf gaat om daar te komen haha. Dat schaafijs ziet er prachtig uit en zo te horen smaakte het ook heerlijk. Mel jij ziet er ook weer prachtig uit in dat gele pakje. Succes met pakken en een veilige vlucht naar Maui. Op naar het volgende avontuur. Dikke kus lieverds en tot horens xxx
  7. Oma & Opa:
    29 juli 2018
    Hallo Melanie en Daryl. Nog een fine dag gehad op het mooie eiland Kauai. Lekker wezen snorkelen en prachtige vissen gespot. Wat een mooie kleuren. Wij kijken uit naar wat jullie weer gaan beleven op het eiland Maui. Een goeie vlucht naar de nieuwe bestemming.
    Dikke kus van ons.