Aangekomen in Maui!

30 juli 2018 - Maui, Verenigde Staten

Aloha allemaal,

Onze eerste blog vanuit Maui! Onze reis naar Maui is goed verlopen. We hebben weer dezelfde huurauto als op het vorige eiland (een Nissan, maar nu blauw van kleur).

Op het eiland Maui hebben we 3 accommodaties. Twee liggen vlak bij elkaar en die hebben we ook bij dezelfde persoon geboekt. De eerste van 29 juli t/m 2 augustus (daar zitten we nu) en die andere van 3 augustus t/m 7 augustus. De accommodatie van 2 op 3 augustus hebben we in Hana (omdat we dan de Road to Hana gaan verkennen en hier het maximale uit willen halen).

Vanaf het vliegveld zijn wij naar onze eerste accommodatie gereden. We hebben meerdere mails ontvangen van degene bij wie we het geboekt hebben. Daarin stond ook de code voor de deur. Dus wij naar het appartement op de vijfde verdieping met al onze koffers. Wij tikten de code in bij de deur, maar deze ging niet open. Wij snapten er helemaal niets van. We hebben die code wel minstens 5 keer ingetikt. Maar nee hoor, de deur bleef potdicht. Uiteindelijk hadden we de code zo vaak fout ingetikt dat de de deur ons niet meer toe liet om het nogmaals te proberen. Dus Daryl wilde al de verhuurder gaan bellen. En opeens begon het bij mij te dagen. Ik vroeg aan Daryl of dit wel de juiste van de 2 accommodaties was die we bij de verhuurder hadden geboekt. Was deze accommodatie niet voor het einde van de vakantie? Dus wij het gecheckt, stonden we dus bij de verkeerde accommodatie!!! *SCHAAM*! Bij deze accommodatie zitten wij aan het einde van de week. Ja, we voelden ons knap lullig. Dus alle zware koffers (2 grote, 2 kleine koffers en 2 tassen) weer mee terug naar beneden gezeuld om naar de goede accommodatie te rijden. Dit was gelukkig wel de juiste! Ach, ik heb weer iets om over te schrijven, moet ik maar denken!!!

Onze accommodatie is niet zo mooi als de vorige, maar dat was ook gewoon niet te overtreffen. Deze is wat ouder en oogt daarom ook minder fris. Maar gelukkig zijn we voornamelijk buiten te vinden en niet op onze kamer! De ligging daarentegen is wel erg goed! Buiten is er een super mooi groot grasveld met daarachter de zee.

Vandaag hebben we eerst wat boodschapjes gedaan. De boodschappen blijven hier bizar duur. En dan zijn wij nog wel lid geworden van de supermarkt voor kortingen, haha (wij blijven Hollanders, he?!).

Morgen zijn wij van plan om wat strandjes te gaan bezoeken! Jullie gaan van ons horen!

Liefs uit Maui,

Daryl en Melanie

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rene:
    30 juli 2018
    Nou hoop dat jullie op dit eiland net zo genieten als de vorige er gebeurt elke keer wel wat in het begin dat hebben jullie ( blondjes) nu al gehad veel plezier karige Nederlanders Haha
  2. Anneke:
    30 juli 2018
    Aloha, wat een belevenis weer.blijf genieten, gr,
  3. Diana:
    Aloha
    Weer een nwe belevenis van alles leer je weer . Gelukkig allemaal weer goedgekomen. Geniet maar weer morgen. Jullie zijn echte globetrotters. Kijken weer uit naar jullie vlg belevenisse.😎👄
  4. Oma & Opa:
    30 juli 2018
    Hallo Daryl en Melanie. Al doende leert men. Fijn dat jullie er nog op tijd achter kwamen.
    We gaan de verhalen graag weer lezen vanaf dit eiland.
    Dikke kus van oma en opa.
  5. Ellen:
    30 juli 2018
    Jaja Mel, nu Daryl je ten huwelijk heeft gevraagd, wilde je m natuurlijk testen....met koffers en al naar boven op t verkeerde adres haha. Fijn dat verder alles goed is gegaan. We kijken uit naar jullie mooie verhalen. Xxx Ellen