Op naar Bloemfontein!

28 juli 2015 - Cradock, Zuid-Afrika

Hoi allemaal,

Vandaag hadden we een lange reis richting Bloemfontein (wel bijna 6 uur rijden!). De weg ernaartoe was echt heel erg mooi. Weer heel anders dan Drakensberg.
We kwamen in de middag aan bij onze accommodatie: Sir Grey's Guesthouse. We zijn even later naar een winkelncentrum in de buurt geweest. Hier waren vooral dure winkels. Bloemfontein sprak ons niet heel erg aan. Niet echt mooi en weer wat meer stads. Gelukkig zijn we hier maar voor 1 nacht. Wel hebben we nog aan het water heerlijk gegeten. Ook zijn we lekker vroeg naar bed gegaan. Soms heb je dat ook nodig!

Liefs,
Daryl en Melanie

1. Thea Giesbers:
    28 juli 2015
    Jammer dat Bloemenfontein wat tegen viel!
    De omgeving was mooi !
    Dikke Kus xx
  2. Jolanda van der Meer:
    28 juli 2015
    Ik heb een tip voor jullie. Ik kan mij voorstellen, als jullie terug in Nederland zijn, moeten afkicken van het reizen. Pak dan de auto en rij dan naar de Afrikaanderwijk. Je kan hier kilometers maken over de Pretorialaan, Paul Krugerstraat, Bloemfonteinstraat, Kaapstraat en Bothastraat. Oh ja, hier rechts houden. Kusjes Papa
  3. Oma & Opa:
    29 juli 2015
    Melanie en Daryl als jullie de weg in de Afrikaaanderwijk niet zo goed weten, willen wij de gids wel zijn.
    Wij weten de weg daar heel goed.
    Dikke kus van ons.
  4. Diana:
    29 juli 2015
    Een moOie en lange weg . Jullie zien wel alle kanten van zafr. Geniet ervan en tot horens.xxxxx