Secret Falls!

23 juli 2018 - Kauai, Verenigde Staten

Aloha allemaal,

Daar zijn we weer. We hebben weer een prachtige dag achter de rug! Het wordt zo nogal eentonig, hè - haha!

Vanochtend zijn wij op tijd ons bed uitgegaan om te gaan kanoën. Gelukkig waren wij er vroeg bij, want wij hadden de laatste kano. De rest was net door een groepje voor ons gehuurd. De kano's hebben wij gehuurd bij het Kamokila Hawaiian Village. Op dit terrein is ook een dorp nagebouwd. Zo kun je zien hoe de Hawaiianen vroeger leefden en woonden.

Met de kano zijn we de Wailua River op gaan varen. Prachtig hier! Je vaart met de kano tussen de hoge, groene bergen. Na een stuk te hebben gevaren, kwamen we aan bij een soort strandje (niet een waar je kunt liggen). Hier hebben wij de kano op de kant gesleept en zijn wij aan een wandelroute begonnen richting de Secret Falls (een grote waterval). Deze route was zo mooi! Alles was zo groen en weelderig. Er waren hoge bomen met een waterval aan bloemen. Net een sprookje om te zien. Een deel van de route was ook erg glibberig en we moesten af en toe klauteren en door beekjes heen lopen.

En aan het einde werden we beloond met een giga waterval! Zo indrukwekkend. Het luide gekletter van het water, zo gaaf! Ook hier hebben we aardig over stenen moeten klimmen om bij de waterval te komen. Wij zijn hier het water in gegaan (het water was erg koud!) en hebben onder de waterval gestaan! Dit was een fantastische ervaring!

Daarna zijn wij weer via dezelfde route teruggelopen naar onze kano en zijn wij een stukje verder gaan kanoën. Hier kwamen we bij een rots en daar kon je vanaf springen. Dus hupsakee uit onze kano en hiernaartoe gezwommen en naar boven geklommen. Daryl was trots op mij, omdat ik toch maar als eerste zo snel er vanaf sprong!

Na deze mooie ochtend en deel van de middag zijn wij terug gegaan naar onze accommodatie. Hier zijn wij in de middag lekker bij het zwembad gaan liggen.

Vandaag hebben wij lekker weer gehad. Wat wolken, maar zeker ook zon!

Morgenochtend hebben wij een helikoptervlucht over het eiland. Super veel zin in! Hopelijk gaat het door, want ze geven morgen onweer op. Dus fingers crossed!

Liefs,

Daryl en Melanie

P.S.: er staan weer foto's en video's op de blog van vandaag!

1. Fred:
    Daryl en Melanie,

Kunnen jullie ook iets zien van de vulkaanuitbarsting?

Fred
  2. Rene:
    23 juli 2018
    Zal wel mooi zijn geweest met waterval en kano Please bij twijfel niet instappen in helikopter 💋👍
  3. Oma & Opa:
    23 juli 2018
    Hallo Melanie en Daryl. Wat mooi en indrukwekkend. Waren jullie daar alleen, zo stil lijkt om jullie heen. Fijn dat zo nu en dan de zon zich liet zien. Hopen dat jullie vandaag met de helikopter de lucht in kunnen. Anders gewoon de voetjes op de vloer. Jan en Joke volgen jullie ook alleen ze weten niet hoe ze terug kunnen antwoorden.
    Kusjes, van Oma en Opa
  4. Thea Giesbers:
    23 juli 2018
    Wat ben je ook een super stoere Schoon dochter he' top!
    En moest je zo aan mij denken Dar op die ene foto haha
    we proberen echt de zon na jullie toe te sturen want hier is deze week een hitte golf
    en lopen de temperaturen op na 30 33 gr hier worden we ook niet echt blij van ....

Pas op met die helikopter vlucht zonder deuren deze moeder houdt de hart vast......
    kusss Thea xx
  5. Jolanda van der Meer:
    23 juli 2018
    Hi lieverds, wij zijn net terug uit Eindhoven. Wij hebben de meiden naar het vliegveld gebracht, dus vandaar onze enigszins late reactie. Ze zijn trouwens al veilig geland en inmiddels al in hun appartement in Valencia. Onze dochters en schoonzoon zwerven nu dus alle drie ergens in het buitenland rond...
    Wat een mooie dag hebben jullie achter de rug en ook weer zo sportief. Stoer kind hebben wij hoor, springt zomaar van een rots en Daryl er natuurlijk achteraan. Prachtige foto's ook weer en leuke filmpjes! Wij zijn benieuwd naar de helikoptervlucht morgen. Spannend, maar wel geweldig. Geniet er maar van, dan genieten wij wel weer van de foto's en video's. Dikke kus van de thuisblijvers -xxx-
  6. Anneke:
    Aloha
    Wat een prachtige locatie het lijkt zo een beetje op Costa Rica. Geniet morgen van de helikopter vlucht. Ben jaloers op jullie doorzettingsvermogen.gr